Håndtering af klager

Da der desværre fra tid til anden kan opstå diverse uoverensstemmelser imellem grundejerforeningens medlemmer, ønsker bestyrelsen her at oplyse hvortil evt. klager bør rettes.

Grundejerforeningens bestyrelse har vedtaget den praksis, at klager vedr. forhold i grundejerforeningen, herunder bl.a. lokalplan nr. 2.47, kan forelægges bestyrelsen til udtalelse.

Bestyrelsen opfodrer alle medlemer til at udvise gensidig forståelse og respekt og i daglig færden at tage hensyn til grundejerforeningens øvrige medlemmer.

Vedtægter
Klager og lign. vedr. grundejerforeningens vedtægter rettes til grundejerforeningens bestyrelse.

  • Vedtægter for Grundejerforeningen Stenhusparken og Stenhusvænget

    Lokalplan
    Klager over forhold beskrevet i Lokalplan 2.47 skal rettes til Teknik og Miljø i Holbæk Kommune.

  • Lokalplan nr. 2.47, Stenhuparken og Stenhusvænget, Holbæk Kommune (Marts 2003)

    Gene-sager (støj, støv, røg og lugt)
    Miljøbeskyttelsesloven åbner mulighed for at gribe ind overfor visse typer støj- og lugtgener i omgivelserne. I Holbæk Kommune er det Natur og Miljø der varetager evt. klagesager

  • Holbæk Kommune, Natur og Miljø

    Nabostøj
    Klager over hundeglam og privatpersoners støjende adfærd (f.eks. høj musik) skal rettes til Holbæk Politi.

  •